Weergaven navigatie

Vandaag

Klimweekend Ibbenburen

Ibbenburen Hermannsweg, 48477, Hörstel, Hermannsweg, Duitsland

We gaan weer klimmen op "onze" rots in Ibbenburen. Een gezellig weekend waarbij we 2 keer gaan klimmen.

Open Dag Klimvereniging Borger

Klimhal Klimvereniging Borger Nuisveen 4, Borger, Drenthe, Nederland

Op deze dag heeft iedereen de kans om kennis te maken met de klimsport en onze klimhal. Denk je dat klimmen iets is voor jouw, kom dan langs om kennis te maken. Ben je nieuwsgierig naar hoe ons klimhal eruit ziet, dit is je kans.

Abseilen Ubbo Emmius College

City Hotel Stadskanaal Raadhuisplein 30, Stadskanaal, Groningen, Nederland

Op Dinsdag 5 maart 2024 zullen een aantal leerlingen van het Ubbo Emmius College weer komen Abseilen bij ons. Dit zal gaan plaats vinden vanaf het City Hotel te Stadskanaal. Deelname alleen voor leerlingen Ubbo Emmius.

Abseilen Hotel Stadskanaal

City Hotel Stadskanaal Raadhuisplein 30, Stadskanaal, Groningen, Nederland

Op zaterdag 20 april organiseren we weer het abseilen vanaf het Hotel Stadskanaal. Heb je zin om ook een keer te abseilen kom dan gezellig langs vanaf 10:00 uur.