STAK In & Outdoor Sportevents

STAK - sponsor van klim vereniging Borger

De klimsport staat de laatste jaren enorm in de schijnwerpers. De sport biedt spanning, avontuur en is een uitdaging voor iedereen. Iedereen kan nu kennis maken met de klimsport op onze mobiele klimwand. De klimwand is zowel binnen als buiten op te zetten, waardoor onze klimwand de extra dimensie is voor uw feestdag of evenement. Zowel voor de toeschouwers als voor degenen die de klimwand bedwingen is het een onvergetelijk avontuur. STAK In & Outdoor Sportevents verhuurt klimwanden voor braderieën, sportdagen, jaarmarkten, beurzen, feestdagen en bedrijfsopeningen. Door de grote hoogte van de klimwand springt uw evenement zeker in het oog.

STAK In- & Outdoor Sportevents maakt het vanaf heden mogelijk om op een veilige en verantwoordelijke wijze te abseilen vanaf de watertoren in Stadskanaal.

In de zomer maanden is STAK In- & Outdoor Sportevents dan ook regelmatig te vinden op de 42 meter hoge watertoren in Stadskanaal.
Na een beklimming van 208 treden komt u op het dak van de watertoren te staan waar u een overweldigend uitzicht heeft over de omgeving.

www.stak-group.nl

STAK In & Outdoor Sportevents
Semskade 97
9503 RD Stadskanaal

Tel. (06) 224 054 81

Klimwand Huren

Heeft u een bedrijfsfeest, een (her)opening of hoogste punt bereikt of een andere speciale gelegenheid? STAK beschikt over een groot aantal ervaren en deskundige, eveneens gecertificeerde klimmers/abseilers. Eventueel in combinatie met onze klimwanden kunnen wij u van uw evenement een spectaculaire gebeurtenis maken. Zo heeft STAK in het verleden onder meer de grootse opening van Kernwasser Wunderland in Kalkar (Dld) voor haar rekening genomen.

www.klimwandhuren.nl

MJ-entertainment

MJ-entertainment is een enthousiast bedrijf dat zich bezig houdt met het verhuren van professionele apparatuur en materialen voor al uw feesten en partijen tegen scherpe prijzen.

www.ikwileenfeest.nu